جذب بازدید‌ کننده برای سایت

categoryآموزش
0
جذب بازدید‌ کننده برای سایت

زمانی که صاحبان کسب و کارها سایت اینترنتی راه‌اندازی می‌کنند تصور می کنند که فقط با راه افتادن سایت روزانه بازدیدکننده های زیادی جذب خواهند کرد و از همین طریق شاهد افزایش فروش و درآمد خواهند بود. ولی با گذشت زمان متوجه می شوند که نه کسی از سایتشان بازدید می کند و نه بازخوردی دریافت می کنند. در ادامه در وبلاگ زرین پست به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در جذب بازدید‌ کننده برای سایت تأثیر فوق العاده ای خواهد گذاشت، با ما همراه باشید.

ثبت سایت در گوگل

یکی از مهمترین اقدامات پس از طراحی و راه اندازی، معرفی و ثبت سایت در گوگل است. برای جذب بازدیدکننده از طریق گوگل قبل از هر چیز باید صفحات شما در گوگل ایندکس شوند. برای یک سایت که به تازگی راه اندازی شده است جلب توجه گوگل و ربات های آن میتواند زمان زیادی را طلب کند. شما میتوانید با ثبت سایت در گوگل بصورت دستی ازطریق لینک زیر اقدام کنید.

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت در جذب بازدید‌کننده و افزایش ترافیک ارتباط مستقیم و تاثیر بسزایی در کسب و کار آنلاین دارد. سعی کنید با استفاده از تکنیک های طبیعی سئو رتبه خوبی را در نتایج موتورهای جستجوگر مانند گوگل بدست بیاورید، این امر می توانند تاثیر فوق العاده ای برای سایت شما داشته باشد.

تولید محتوا مناسب برای جذب بازدید‌ کننده سایت

فرض کنید برای تهیه محصولی وارد یک فروشگاه شده اید و برخلاف دیزاین مناسب، هرچقدر جستجو می کنید هیچ محصولی داخل فروشگاه نیست. اینجاست که شما سریعا آنجا را ترک کرده و به دنبال فروشگاه دیگری که بتواند نیاز شما را تامین کند خواهید رفت و این امری است کاملا طبیعی.

سایت شما هم اگر محتوای مناسب برای ارائه نداشته باشد از نظر گوگل شما تامین کننده مناسبی برای نیاز مخاطبان نخواهید بود و در رتبه بندی نتایج جستجو ها شانس کمتری خواهید داشت. توصیه ما این است که براساس موضوع فعالیت سایتان محتوای باکیفیت و مناسب تولید کنید که این عمل موجب افزایش بازدید کننده و اعتبار سایت شما می شود.

اشتراک گذاری مطالب برای افزایش ترافیک سایت

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی روشی رایگان و بسیار ارزشمند است که در جذب بازدید‌ کننده برای سایت کمک زیادی خواهد کرد. قطعا شما هم مانند دیگر کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارید و فالوور هایی هم جذب کرده اید. وقتی مقاله ای جدید در سایت منتشر می کنید لینک آن را در کانال ها و صفحاتتون منتشر کنید و از مخاطبانتون دعوت کنید که آن مقاله را مطالعه کنند. قطعاً رفته رفته شاهد افزایش ترافیک سایت خواهید شد.

ارسال ایمیل اطلاع رسانی

به روش های گوناگون آدرس ایمیل کاربرانی که وارد سایتتون میشوند را جمع آوری کنید. برای این کار میتوانید از درگاه های عضویت در خبرنامه سایت یا پاپ های که موجب آزار و اذیت نشود استفاده کنید. زمانی که رویداد یا جشنواره تخفیفی برگزار می کنید یا مقاله ای جدید در سایت منتشر کردید آن را از طریق ایمیل به کاربران اطلاع رسانی کنید. توصیه میشود از ارسال ایمیل های زیاد (رگباری) که موجب اسپم شود پرهیز کنید.

استفاده از پوش نوتیفیکیشن

سرویس هایی پوش نوتیفیکیشن ارسال می کنند را در سایتتان نصب و راه اندازی کنید تا کاربران شما در آن عضو شوند، زمانی که می خواهید کاربران بیشتری از سایت شما بازدید کنند میتوانید از این طریق اطلاع رسانی کنید که موجب افزایش ترافیک برای سایت شما خواهد شد. پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه (SMS) است؛ این پیام جذاب می‌تواند شامل عکس، تیتر و متن کوتاهی باشد که به کاربران شما ارسال می‌شود و آنها را به وب‌سایت تان باز می‌گرداند.

پست قبلی
آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام + تصاویر
پست بعدی
نمایش اینستاگرام در نتایج جستجو گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.